پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

دانلود اهنگ یه خواهری دارم که هیشکی نداره 

دانلود اهنگ یه خواهری دارم که هیشکی نداره  با کیفیت خوب

دانلود اهنگ جدید هویار بنام خواهر با کیفیت بسیار خوب و لینک مستقیم همراه با متن در قسمت دانلود اهنگ جدید وبلاگ اپ نیوز

دانلود اهنگ یه خواهری دارم که هیشکی نداره

متن اهنگ

یه خواهری دارم که هیچکی نداره
از توو چشاش هرشب میباره ستاره
دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه
یه خواهری دارم ابروهاش کمونه
من از دلش نگم خیلی مهربونه
دل بیقرار تو این دنیا کنار تو عشقه

خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم
پاکی مثل فرشته تو دلت بهشته
ای جان ای جان ای جان
عاشقتم هر دم دور تو میگردم
ای جان ای جان ای جان
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

لینک دانلود

https://teletype.in/@nexload/lq-fzHuFH

  • محسن فروغی