پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

بهترین انیمیشین‌های جدید 2024: بررسی و معرفی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ

بهترین انیمیشین‌های جدید 2024 : در سال 2024، صنعت انیمیشن با عرضه اثرهای بسیار جذاب و شگفت‌انگیز به جهان سینما بازگشت. انیمیشین‌ها با داستان‌ها، گرافیک‌های بی‌نظیر و کارگردانی هنرمندانه، توانستند تماشاگران را به خود جذب کنند. در این مقاله از بخش فیلم و سریال ، بهترین انیمیشین‌های جدید سال 2020 را معرفی می‌کنیم که امیدواریم شما نیز لذت ببرید.


1.1. انیمیشن عصر یخبندان باک وایلد

در اینجا به عصر یخبندان باک وایلد و توضیحات مربوطه می‌پردازیم. توصیه می‌کنیم که در صورت علاقه، این عصر یخبندان باک وایلد را حتما تماشا کنید. با کیفیت بالا و داستان فوق‌العاده، این انیمیشن جای خود را در صنعت سینما مستحق است.

انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک

انیمیشن پنجه های خشم نیز از جمله بهترین انیمیشین‌های سال 2024 است که توانسته است با شخصیت‌های جذاب و داستان هیجان‌انگیز، مخاطبین خود را به سینما سحرانگیز کند. با گرافیک بی‌نظیر و صدای استثنایی، این انیمیشن پنجه های خشم تجربه‌ای منحصربفرد را برای علاقه‌مندان به انیمیشن فراهم می‌کند.

2.1. انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا

اینجا نیز به توضیحات انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. اگر به دنبال یک تجربه سینمای

ی فراموش‌نشدنی هستید، این انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا را از دست ندهید.

 3.انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو

انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین انیمیشین‌های سال 2024 مورد توجه قرار گرفته است. با داستانی تازه و خلاقانه و شخصیت‌های فراموش‌نشدنی، انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو می‌تواند شما را در دنیای خیالی خودش گم کند و لحظاتی شیرین را برایتان به ارمغان بیاورد.

3.1.انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان

توصیه می‌کنیم که این انیمیشن را از دست ندهید. برخورداری از صدا و تصویری فوق‌العاده، این انیمیشن به شما تجربه‌ای فراوان و بی‌نظیر از دنیای انیمیشن را هدیه می‌دهد.

3.2.انیمه Suzume

به نقل از سایت فیلم مگ Suzume انیمه بسیار محبوب ساخت کشور ژاپن هست که یکی از پرفروش ترین انیمه های تاریخ این کشور می باشد.اما قرار است که نسخه بلوری انیمه Suzume در سال 2024 منتشر شود که خبر بسیار خوبی برای علاقمندان به این انیمه معروف می باشد.انیمه Suzume اثر جدید کارگرادن مشهور انیمه در ژاپن یعنی ماکوتو شینکای است که اثار بسیار معرفی در کارنامه خود دارد. این انیمه به احتمال زیاد یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ خواهد بود.

 

3.3.انیمه Suzume 

به نقل از زمیجی انیمیشن بچه‌ها بد، اولین مورد از دو فیلم در صف اکران استودیو دریم وورکس در سال آینده میلادی است که پخش آن به‌دلیل هرج‌و‌مرج ناشی از انتشار ویروس کووید به تعویق افتاد. قرار بود این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود که به‌دلیل مشکلات حاصل از پاندمی کرونا، اکران آن به امسال موکول شد.

 نتیجه‌گیری

در این مقاله، بهترین انیمیشین‌های جدید سال 2024 را معرفی کردیم. این انیمیشین‌ها با داستان‌های شگفت‌انگیز، گرافیک بی‌نظیر و کارگردانی هنرمندانه، توانسته‌اند بسیاری از تماشاگران را مجذوب خود کنند. پیشنهاد می‌کنیم این انیمیشین‌ها را حتما تماشا کنید و از لحظاتی خاص و خوشایند در دنیای سینما لذت ببرید.
 

  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی