پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

اهنگ چطور بدون زندگیم زندگی کنم : کیفیت 320 همراه با متن و شعر کامل

دانلود اهنگ چطور بدون زندگیم زندگی کنم با لینک مستقیم

اهنگ چطور بدون زندگیم زندگی کنم

متن اهنگ اهنگ

هی بارون بزن که نم نمت دلیل بغضمه بزن که از غمت هر چی بگن کمه

هی بارون بزن که خیس شم بذار مریض شم شاید بفهمه باز براش عزیزشم

ای بارون بزن که فاصلم زیاده با اون گذاشته رفته اون که دنیام بود

هی با این هی با اون

ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم

یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم

ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم

یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم

 مگه میشه انقدر عاشق شد مگه میشه انقدر از دست رفت

دل من به خاطرش صد بار تا ته یه راه بن بست رفت

مگه میشه انقدر عاشق شد مگه میشه انقدر از دست رفت

دل من به خاطرش صد بار تا ته یه راه بن بست رفت

بن بست رفت

ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم

یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم

ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم

یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم


دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام هی بارون با کیفیت های مختلف به صورت رایگان. ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم. ببار اگه نباری گریه ...

Nov 10, 2018 - برای پخش آنلاین آهنگ جدید احمد سعیدی به عنوان هی بارون به ادامه مطلب مراجعه کنید. دانلود آهنگ احمد ... چطور بدون زندگیم زندگی کنم. ببار اگه نباری ...

Nov 10, 2018 - دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام هی بارون به همراه متن موسیقی DL New Song By Ahmad ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.
آهنگ احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ هی بارون با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین یکی جوابمو این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم ببار اگه نباری ...
Nov 10, 2018 - اهنگ احمد سعیدی هی بارون | هی بارون بزن که نم نمت شبیه بغضمه| بزن که از غمت هر چی بگم ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.
Nov 8, 2018 - هی بارون دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام هی بارون با کیفیت ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.
Nov 11, 2018 - دانلود آهنگ جدید از احمد سعیدی به نام هی بارون Download New Song Ahmad Saeedi Hey ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.
Nov 11, 2018 - متن آهنگ زیبای هی بارون از احمد سعیدی این بار بزن که نم نمت شبیه ... ول نمیکنم یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم ببار اگه ...
Nov 10, 2018 - دانلود آهنگ هی بارون احمد سعیدی همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین همینک از ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم ببار اگه نباری گریه ...
Nov 8, 2018 - آهنگ جدید احمد سعیدی به نام هی بارون هی بارون موزیک جدید احمد سعیدی با کیفیت بالا از ... یکی جواب این سئوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.
Nov 11, 2018 - دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام هی بارون به همراه متن آهنگ. ... که میشناسی ول نمیکنم یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم ببار اگه ...
Nov 10, 2018 - دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام هی بارون Download New Music By Ahmad Saeedi ... یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم.


  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی