پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری عاشقت بشم mp3 همراه با متن کیفیت خوب

دانلود مگه میشه اینجوری عاشقت بشم

دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری عاشقت بشم

مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم

من نمیدونستم انقدر پابنده دلم

قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشمم

فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم

کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون

من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون

نزار ادما بگن نمونده روی حرفشون

من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون

عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو

عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو

کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون

من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون

من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون

عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو

عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو

دانلود آهنگ جدید شیرین از پرستو همراه متن آهنگ. متن آهنگ شیرین از پرستو. مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم قسم به ...

دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین + متن آهنگ. Download New Music of Parastoo Called Shirin. Parastoo Shirin - دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین. دانلود آهنگ ...
دانلود آهنگ جدید پرستو بنام شیرین. کد پخش آنلاین آهنگ پرستو بنام شیرین. مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم
متن آهنگ پرستو به نام شیرین. مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم قسم به چشمات هیشکی نیومد به چشَم فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته ...
Dec 5, 2018 - متن آهنگ شیرین از پرستو. مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشمم فکر نمیکردم انقدر ...
اهنگ مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم , دانلود آهنگ ... دانلود آهنگ جدید پرستو بنام شیرین با لینک مستقیم اهنگ بصورت MP3. متن ترانه شیرین از پرستو اضافه شد.
دانلود آهنگ جدید شیرین از پرستو همراه متن آهنگ متن آهنگ شیرین از پرستو مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم قسم به چشمات هیچکی ...
Dec 6, 2018 - دانلود آهنگ پرستو به نام شیرین آهنگ زیبا و بسیار احساسی پرستو به نام ... Shirin متن آهنگ پرستو شیرین : مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من ...
دانلود آهنگ جدید شیرین از پرستو همراه متن آهنگ متن آهنگ شیرین از پرستو مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقدر پابنده دلم قسم به چشمات هیچکی ...

  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی