پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ نام جاوید وطن با صدای زن mp3 با کیفیت 320 همراه با متن

دانلود آهنگ نام جاوید وطن با صدای خواننده زن

دانلود نام جاوید وطن با صدای زن

متن اهنگ

نام جاوید ای وطن

صبح امید ای وطن

جلوه کن در آسمان

همچو مهر جاودان

وطن ای هستی من

شور و سرمستی من

جلوه کن در آسمان

همچو مهر جاودان

بشنو سوز سخنم

که هم آوای تو منم

همه ی جان و تنم

وطنم، وطنم، وطنم، وطنم

بشنو سوز سخنم

که نواگر این چمنم

همه جان و تنم

وطنم، وطنم، وطنم، وطنم

همه با یک نام و نشان

به تفاوت هر رنگ و زبان

همه با یک نام و نشان

به تفاوت هر رنگ و زبان

همه شاد و خوش و نغمه زنان

ز صلابت ایران جوان

ز صلابت ایران جوان

ز صلابت ایران جوان


دانلود آهنگ ای عشق از هنرمند فریدون آسرایی ای عشق از هنرمند فریدون آسرایی MP3. دانلود آهنگ رویای من از به نام فرزاد فرخ رویای من از ... دانلود آهنگ آخرش قشنگه از هنرمند علیرضا طلیسچی ... نام جاوید ای وطن ... کشف حجاب خانم بازیگر پس از فریب همسرش.
وطنم(دریا دادور) نام جاوید وطن صبح امید وطن جلوه کن در اسمان همچو مهر جاودان وطن ای هستی من شور و سرمستی من جلوه کن در اسمان همچو مهر جاو ...
دانلود آهنگ وطنم - نام جاوید ای وطن صبح امید ای وطن مجموعه ترانه های قدیمی و زیر خاکی‌ شاد و غمگین کیفیت بالا "از آلبوم تورنتو 2008" تکست شعر ترانه ".". موزیک و.
Feb 21, 2018 - دانلود آهنگ قدیمی نام جاوید ای وطن صبح امید ای وطن متن ترانه نام جاوید ای وطن صبح امید ای وطن ... دانلود آهنگ آی زمونه آی زمونه (خنده مجازی) از رضا صادقی.
Jun 13, 2018 - یکی از ترانه و سرود های معروف سالار عقیلی، آهنگ ایران جوان یا همان نام جاوید وطن است که بارها از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد. فایل MP3 ...
Dec 30, 2017 - taranehaye__mandegar . وطنم خواننده:دریا دادور . نام جاوید وطن صبح امید وطن جلوه کن در آسمان همچو مهر جاودان وطن ای هستی من شور و سرمستی من جلوه کن ...
Aug 23, 2018 - ما را همراهی کنید با ♫ دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی وطنم با صدای مهران مدیری به همراه تکست و بهترین ... نامِ جاویدِ وطن، صبحِ امیدِ وطن○♪♫
Feb 6, 2018 - آهنگ سرود وطنم با صدای سالار عقیلی به همراه متن سرود. دانلود آهنگ سرود وطنم با صدای سالار عقیلی + متن سرود. متن سرود : نام جاوید وطن. صبح امید وطن.

  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی