پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

دانلود اهنگ سرم هرچی میاره میگم عیبی نداره mp3 کیفیت خوب

اهنگ سرم هرچی میاره میگم عیبی نداره

دانلود اهنگ سرم هرچی میاره میگم عیبی نداره

از تو جدا نبودن همیشه آرزومه

عشق من و تو افسوس قصه ی نا تمومه

کاشکی منم می گفتم عاشق کدومه

سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره

خدا خودش کریمه مهستی

یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم

خدای ما کریمه

بردی دل از دستم

رندون رندون

دیوونم کردی

دیوونه دیوونه مهستی

کشتی منو بی بهونه

بردی دل از دستم

رندون رندون

دیوونم کردی

دیوونه دیوونه

کشتی منو بی بهونه

سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره

خدا خودش کریمه

یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم

خدای ما کریمه

بردی دل از دستم

رندون رندون مهستی

دیوونم کردی

دیوونه دیوونه

کشتی منو بی بهونه

بردی دل از دستم

رندون رندون

دیوونم کردی مهستی

دیوونه دیوونه

کشتی منو بی بهونه

سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره

خدا خودش کریمه

یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم

خدای ما کریمه

بی تو نفس کشیدن برای من حرومه

از تو جدا نبودن همیشه آرزومه

عشق من و تو افسوس قصه ی نا تمومه

کاشکی منم می گفتم عاشق کدومه

سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره

خدا خودش کریمه مهستی

یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم

خدای ما کریمه

بی تو نفس کشیدن برای من حرومه از تو جدا نبودن همیشه ارزومه عشق من و تو افسوس قصه ناتمومه کاشکی منم میگفتم عاشقی کدومه سرم هرچی بیاره میگم عیبی نداره خدا ...

بی تو نفس کشیدن برای من حرومه از تو جدا نبودن همیشه آرزومه عشق من و تو افسوس قصه ی نا تمومه کاشکی منم می گفتم عاشق کدومه سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره
سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره خدا خودش کریمه. یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم. خدای ما کریمه بی تو نفس کشیدن برای من حرومه. از تو جدا نبودن همیشه آرزومه.
سرم هرچی بیاره میگم عیبی نداره خدا خودش رحیمه... یه روز شادی یه روز غم یه روزی زیاده یه روز کم کار اوستا کریم بردی دل از دستم رندونه رندونه دیونه ام کردی دیونه دیونه
Jan 28, 2018 - دانلود آهنگ سرم هرچی میاره میگم عیبی نداره خدا خودش رحیمه… یه روز شادی یه روز غم یه روزی زیاده یه روز کم خدای ما کریمه بردی دل از دستم رندونه رندونه ...
Aug 8, 2017 - ... از تو جدا نبودن همیشه ارزومه عشق من و تو افسوس قصه ناتمومه کاشکی منم میگفتم عاشقی کدومه سرم هرچی بیاره میگم عیبی نداره خدا خودش رحیمه…
نام ترانه : اوستا کریم نام خواننده : مرسده از آلبوم : چشمۀ نور خواننده نسخه اصلی این ترانه : عهدیه (این ترانه، بازخوانی شده از روی ترانۀ قدیمی از خانوم عهدیه ...
عاشقی کدومه سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره خدا خودش رحیمه یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم خدای ما کریمه سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره
Aug 8, 2017 - ... از تو جدا نبودن همیشه ارزومه عشق من و تو افسوس قصه ناتمومه کاشکی منم میگفتم عاشقی کدومه سرم هرچی بیاره میگم عیبی نداره خدا خودش رحیمه…
Aug 22, 2011 - سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره خدا خودش کریمه یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم خدای ما کریمه بردی دل از دستم رندون رندون دیوونم کردی
Aug 22, 2011 - سرم هر چی میاره میگم عیبی نداره خدا خودش کریمه یه روز شادی یه روز غم یه روز زیاد و یه روز کم خدای ما کریمه بردی دل از دستم رندون رندون دیوونم کردی


  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی