پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

نتیجه بازی الهلال عربستان و الریان قطر سه شنبه 15 اسفند 96 - خلاصه بازی الریان با الهلال عربستان - گلهای بازی الریان و الهال عربستان در هتفه سوم لیگ قهرمانان اسیا

نتیجه بازی الهلال عربستان و الریان قطر 

نتیجه بازی الهلال و الریان سه شنبه 15 اسفند 96

در بخش اخبار ورزشی وبلاگ اپ نیوز گلها ، نتیجه و خلاصه بازی تیم های الهال عربستان و الریان قطر قرار داده می شود

تیم های الهلال از عربستان سعودی و الریان از قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان اسیا در هفته سوم این رقابت های از ساعت 20:45 به وقت ایران به میزبانی تیم عربستانی به مصاف هم رفتند.

دیدار الهال و الریان تیم های هم گروه استقلال ایران در پایان نود دقیقه به تساوی یک یک به پایان رسید . در این مسابقه ابتدا متعلی در دقیقه 3 سه برای الریان قطر گلزنی کرد و در دقیقه عبدالله الزوری گل تساوی را برای الهلال به ثمر رساند.

در این گروه استقلال ایران با 5 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های العین امارات الریان و الهلال در رتبه های بعدی قرار دارند دیدارهای برگشت دوشنبه هفته اینده برگزار می شود.

گزارش بازی الهال و الریان

هنوز سه دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که محسن متولی با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که به تیرک عمودی دروازه الهلال هم برخورد کرد، موفق شد گل اول بازی را برای الریان قطر به ثمر برساند و نیمه اول هم با برتری یک بر صفر این تیم خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم اشرف بن شرقی با حرکت از سمت چپ زمین به عبدالله الزوری پاس داد تا این مدافع چپ با شوت روی پای مهارنشدنی که به کنج دروازه الریان رفت، گل تساوی را در دقیقه ۵۸ برای الهلال عربستان بزند.

الریان قطر که در دو بازی گذشته به تساوی مقابل استقلال ایران و العین امارات رسیده بود، اجازه نداد الهلال در ریاض به گل دوم و نخستین برتری برسد تا جدال دو تیم عربستانی و اماراتی در آخرین مسابقه دور رفت غرب آسیا در این فصل از لیگ قهرمانان با تساوی یک بر یک پایان پیدا کند.

الهلال عربستان، نایب قهرمان فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا در ادامه یک تساوی برابر العین امارات و شکست مقابل استقلال ایران، امروز هم تنها یک امتیاز در بازی خانگی مقابل الریان قطر گرفت تا با دو امتیاز قعرنشین گروه D شود و الریان هم که در امتیاز ۳ با العین امارات برابر شد، به دلیل تساوی در خانه این تیم در هفته دوم لیگ قهرمانان، در جایگاه دوم این گروه قرار بگیرد.

با رقم خوردن نتایج در سه هفته ابتدایی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران با یک پیروزی و دو تساوی که هر سه دیدار خارج از تهران انجام گرفته، صدرنشین گروه مرگ شد.

منبع / ورزش 3


نتیجه بازی الهلال عربستان و الریان قطر سه شنبه 15 اسفند 96 - خلاصه بازی الریان با الهلال عربستان - گلهای بازی الریان و الهال عربستان در هتفه سوم لیگ قهرمانان اسیا

  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی