پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار 24 ساعت گذشته اقتصادی سیاسی و ورزشی

پیوندهای روزانه

والدین شما برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه کاری انجام میدهند؟ - والدین برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه می کنند - مقاله چگونه خشم خود را کنترل کنیم - تحقیق کامل در مورد کنترل خشم والدین

والدین شما برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه کاری انجام میدهند؟

در شعر شیر خدا بیت آن دم صبح قیامت تاثیر حلقه ی در شد از او دامن گیر به چه واقعه ای اشاره دارد

هم اکنون در مجله خبری اپ بلاگ با عنوان والدین شما برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه کاری انجام میدهند؟ در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 قبل از آن که بیش از حد احساس عصبانیت کنید ، یک پیام – من بدهید . برای مثال ، اولین احساس شما ، ممکن است ناراحتی یا یاس باشدو در این مواقع می توانید به نوجوانتان یک پیام – من ارسال کنید و این کار از عصبانیت شما می کاهد . 

در مورد پیام من – معنی آن ، نوع بیان کردن آن و واکنش نوجوان در برابر آن ، در مقاله ی احترام گذاشتن به نوجوان مفصل صحبت کردیم .

چگونگی صحبت کردن با خودتان را تغییر دهید . تمرین هایی فقط برای شما ایده هایی در مورد این کار در اختیار شما می گذارد . وقتی عصبانی نیستید ، به دنبال فرصت هایی برای صحبت کردن با نوجوانتان باشید .

والدین شما برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه کاری انجام میدهند؟

1 - قبل از اینکه واکنشی نشان دهید توصیه می شود یک نفس عمیق بکشید ،شاید رفتار کودک شما برای تان ناراحت کننده باشد ولی بهتر است که شما سعی کنید تا خشم خود را کنترل کنید و با نهایت آرامش برخورد کنید مطمئن باشید این بهترین کار است و کمترین عوارض را در تربیت فرزند خواهد داشت.

2 - بیرون از اتاق کودک تان بمانید که این کار در کنترل خشم شما بسیار موثر می باشد ، پس از اینکه احساس کردید عصبی نیستید وارد اتاق شوید و با فرزندتان در نهایت آرامش حرف بزنید و آن را کنترل کنید اگر احساس کردید که برخورد شما باعث ناراحت شدن او شدهه است از او معذرت خواهی کنید.


والدین شما برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه کاری انجام میدهند؟ - والدین برای کاهش عصبانیت یکدیگر چه می کنند - مقاله چگونه خشم خود را کنترل کنیم - تحقیق کامل در مورد کنترل خشم والدین
  • محسن فروغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی